Esettanulmányok
Hrek
Beszmolk
Alfajrk archv
Meditcik
Idzetek
Klubok
Linkek
Csere-bere
"Vannak boldog knnyek, fj mosolyok, mindig lesznek szerelmek, mg a fld forog. Az let szp, de lni tudni kell, az let egy harc s benne gyzni kell!"
(Anatole France)
A februri budapesti tallkoz
 
Helyszn: Budapest GRAND HOTEL (VII. ker., Rkczi t 90.)
Belpdj: 500 Ft
Kvetkez tallkoz: 2007. mrcius 12-n lesz. (17ra 30-tl kb. 20 rig.)

Csak Agykontroll tanfolyamot vgzettek rszre, s ne felejtstek otthon a fnykpes igazolvnyotokat!

A 2007. februr 14-n tartott tallkoz:

A tallkozn Domjn Lszl dvzlte a megjelenteket, majd szoks szerint krte, hogy mutatkozzunk be a mellettnk lknek s egy-egy mosollyal ajndkozzuk meg egymst. Ezt kellemes relaxci kvette, majd kis torna utn mg fogkony llapotban meghallgattuk a legfrissebb hreket.

Budapesti hrek:
– A havi tallkoz mrcius 12-n lesz.
– Mrcius 21-22-n s mrcius 28-29-n (htkznapok) Agykontroll tanfolyam lesz a Hotel Platnusban.
– Mrcius 14-n egynapos ismtltanfolyam lesz Csillebrcen.
– Ultra tanfolyamot tartunk jnius 2-3-n (htvgi).

A mai vendg orvos, szlsz-ngygysz, sportorvos, doppingszakrt (az egyedli Magyarorszgon), tumoros gyerekekkel foglalkozik: jra Dr. Bakanek Gyrgy.

Dr. Bakanek Gyrgy: Jobban rlk, mint nk, hogy jra itt lehetek.
Minden ember ms, elg csak az ujjlenyomatra gondolnunk, tbbek kztt az is ms mindenkinl. A Jisten egyedi s megismtelhetetlen teremtmnyei vagyunk. Erre gondoljunk, ha megdicsrnek bennnket. A dicsretet fogadjuk el. Ne szabadkozzunk (ez elterjedt Magyarorszgon), ksznjk meg. Visszahallgattam az elz eladson elmondottakat. n ilyenkor mindig sokkhats al kerlk. A csaldomtl is megkaptam a szoksos megjegyzseket. Most a jegyzeteimbl fogok beszlni.
Ha az ember visszanzi, visszahallgatja magt, az nagyon motivl lehet. A vltoztatsra. 105 kg voltam egy idben. Ekkor egy barti tallkozn valaki videt ksztett, mikor azt meglttam, nem akartam elhinni, hogy a felvtelen magamat ltom. A ltott kp arra motivlt, hogy lefogyjak. Le is fogytam 75 kg krlire. Akkor meg – a csaldom szerint – agresszv lettem. gyhogy szpen visszaszedtem pr kilt. ltalnossgban elmondhat, hogy az llandan fogyzk letkiltsai rosszabbak, mint az aktvan l, kiss tlslyosak. Arrl nem beszlve, hogy az utbbiak – kimutatsok szerint – vidmabbak is.

Most pedig kvetkezzk a Kzppontban az ember cm eladsom.

A szeretet 5 skon zajlik:
1. rints
2. Sz
3. Id (az egymsra fordtott id mennyisge s minsge is szmt)
4. Meglepets (pldul kisebb ajndkok, amelyek azt jelzik, gondolok a msikra)
5. Szolglat (a reggeli gyba vitt kv)

Hogyan mkdik ez a htkznapokban: Mi van, ha rszegen jn haza a pali? Azt javaslom, ne ekkor vonjuk felelssgre, egybknt is bntudata van. Veszeksznk vele, aztn jn a pofon. Ne ilyenkor neveljk. Jobban tesszk, ha kedvesen megetetjk, megmosdatjuk s gyba rakjuk.

ljnk minsgi letet! Errl jut eszembe, elmentem a Sorskontroll tanfolyamra. Szenzcis volt, igazi befektets, nem kltsg, hogy utaljak az elz eladsomra.

A mentlis llapot javtsra elengedhetetlen a fizikai jllt. Ehhez szksges a
megfelel tpllkozs,
napi testmozgs,
trendkiegsztk hasznlata.

Mi az optimlis testsly? Mennyi folyadkot fogyasszunk?
Ajnlok egy j mrsi mdszert, egy testtmegindex-meghatrozst. Centiben fogjuk mrni a testslyt. Most hajolj elre, ragadd meg a hasi zsrrtegedet, vedd ki, s mrd le! Az enym 8 cm. Ha ezt leadjuk vagy ms testrszen izomm alaktjuk, az a legjobb. Mondanom sem kell, innen leadni a legnehezebb.
Mg egy jtancs: Tartsuk titokban, ne dumljunk a fogykrrl! Csinljuk meg inkbb!
Ha motivci kell: lljunk be bikiniben a tkr el oldalra fordulva! Itt mg nincs vge, kezdjnk el ugrlni! Ez olyan lkst ad, hogy rgtn naplt kezdnk vezetni a slyunkrl s a mreteinkrl.
Szp vagyok, karcs vagyok, szeretem magam.
Elssorban a megtervezett, tudatos trend hatsos s eredmnyes. Az llandan ismtelt fogykra, majd visszatrs a rgi letmdhoz, vezet a totlis elhzshoz. Igyunk eleget! A folyadkot ugyanis nem tudjuk trolni, ezzel ne sproljunk fogykra esetn se. Egy gyhoz kttt inaktv beteg napi 3 liter infzit kap. Mi is igyunk ennyit! De nem mindegy, hogy mit. Ne sznsavas dessget igyunk! Igyunk inkbb sznsavmentes svnyvizet!
A sznsav hatsra ugyanis savasodik a szervezet. Ez nem j. Zldsg, gymlcs, gabonaflk (kles, hajdina…) lugostanak leginkbb. A kles szerintem nem csak egszsges, de finom is. Rgen a szegnyek eledele volt, a hs, a hsevs jelentette a gazdagsgot. Taln ezrt szoktunk le a klesrl.
A helyes tpllkozs kialaktsban segtsgnkre van a glukmis index (megmutatja, hogy az telflesg mennyivel nveli a vrcukor-szintet).
Az ember gyomra akkora, mint a tenyerbl formlhat cssze. Mirt nem ennyit esznk egyszerre? A knaiak nem hiba esznek csszbl s plcikkkal!

Msik tkezsi szoks-problma a rendszertelensg.
Sokan egsz nap nem esznek semmit, majd este beptoljk. Tbbnyire nem akkor esznk, amikor hesek vagyunk.
rdemes reggel kis gymlcs, zldsg rgnivalt kszteni magunknak, s azt eszegetni. Mekkora tlet az Ice Tea! Eladjk j pnzrt a vizet! n magamnak szoktam fzni reggelente egy liter tet. Reggel 2 kifacsart citrommal kne kezdennk a napot! A fogzomnc rdekben igyuk meg limondban. Mert a citrom cskkenti a felszvds gyorsasgt, ezen kvl lugost is. n a frccst mg ettl is jobban szeretem. Szraz borbl (2dl vz + 1dl bor) a legjobb. Tiszteljk meg a vizet borral. Nem tudom, Laci, kszlt-e olyan kimutats (gondolok itt az Ultra tanfolyamon elhangzottakra, amikor a vz reaglst vizsgltk klnbz hatsokra), milyen az, amikor a vz megrl a bornak? Mg nem?
Egy tkezs egy cssznyi, egy marknyi legyen! Egy szelet hs, egy mark rizs, egy ldlb torta. De nem egyms utn, hanem kln-kln, vagy az egyik, vagy a msik.
Knban nem ltni kvr knait. Magyarorszgon mr vannak kvr knaiak. k otthon helyesen tpllkoznak, s nyzsgnek egsz nap.
Nyugodt krlmnyek kztt, szpen megtertve egynk! Tegyk lvezett! Gyjtsunk gyertyt, hallgassunk halk zent!
Megfigyelte-e mr valaki, ha bogys gymlcst sztharap, majd egy ideig a szjban tartja, milyen hihetetlen zeket rez? Rszestsk elnyben a hazai gymlcst, mert hazai fldn termett, ezeket a rezgseket tartalmazza! Lassan egynk! Kis japn, kis falat. De a leghosszabb ideig a japnok lnek. A kis falat jl megrgott, vagyis elemsztett tel a gyomorba jutva azonnal kldi az agynak az zenetet: jllaktam. Tanuljunk a mediterrn emberektl is! k kt rs sziesztt tartanak dlben, megadjk a mdjt az tkezsnek.
Vgeztek egy ksrletet is. Kt csoport napi 2000-2000 kalrit kapott. Az egyik csoport ezt a mennyisget nassolva ette, mg a msikrendszeres idkznknt elosztva, meghatrozott adagokban kapta. A nassolsok a 2 ht alatt 3 kg-ot hztak (a msik csoport nem hzott).

Vgezetl a sportrl mint nevel s lleknevel eszkzrl olvasom fel Szentgyrgyi Albert rst 1930-bl, aki ekkor Angliban a Cambridgei Kollgiumban tantott, s azt figyelte meg, hogy a dikok dlutn nem tanulssal, hanem sportolssal foglalkoztak.

A tallkoz vgn a dobozbl kihzott 10 beteget gygytottuk.
 
   vissza a listhoz   
 
Elz cikk: A januri tallkoz lersa   2007. janur 15.
Kvetkez cikk: Beszmol a budapesti tallkozrl   2007. mrcius 12.

Ösztönző sikerek
Belps
Belpnv
Jelsz
Emlkezz rm
Regisztrci
Info box
175 eset van az adatbzisban
 
Jelenleg veled egytt
2 ltogat ltogatja az oldalt.
 
Keres


Utols 20 bers
zso57
aug. 16-n 23:26
zso57
aug. 16-n 23:18
Klarica
aug. 16-n 18:39
Babilon
aug. 16-n 06:14
zso57
aug. 15-n 13:06
zso57
aug. 15-n 05:36
Nature
aug. 14-n 23:16
Nature
aug. 14-n 23:12
Dori47
aug. 14-n 20:46
carina
aug. 14-n 10:50
zso57
aug. 14-n 08:08
zso57
aug. 14-n 08:00
zso57
aug. 14-n 07:56
Klarica
aug. 14-n 06:04
Olga75
aug. 13-n 09:49
szarkalab80
aug. 12-n 14:57
zso57
aug. 12-n 05:22
zso57
aug. 12-n 05:20
zso57
aug. 10-n 07:32
Erzsii
aug. 09-n 13:10
Partnereink
Alaptotta: toro  |  zemelteti: dyfon  |  Vsrlsi felttelek  |  Felhasznlsi felttelek  |  Hinpnzis, nhipnzis
Copyright: © 2002-2016.
Webhosting:Webtr