Esettanulmányok
Hrek
Beszmolk
Alfajrk archv
Meditcik
Idzetek
Klubok
Linkek
Csere-bere
"Mennyivel knnyebb dolog boldogtalansgunkat szavakba foglalni, mint a boldogsgot!"
(Graham Greene)
Frum: Beszlgets
Tma: Pszichitria szellemben: Segitsnk egymsnak kigygyulni a klnbző pszichitriai betegsgekből.
<< Frumok  << Tmk j hozzszls bersa
j hozzszls
<<  vissza1  2  3  ...  15  16  17  18  19  20  21  22  ...elre  >>
Bejegyzsek


all messages
2009. 03. 19. 11:07  
 



Ez igaz, de ez csak egy msodpercig tart, kicsit taln nyersebb, de hamarabb van hatsa s hosszabb ideig tart. Az elme tkre inkbb finomhangolsra alkalmasabb. Legalbbis nla, n magamon gy figyeltem meg
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 19. 09:58  
 

Szia Forgszl!

Nekem is ez jutott eszembe, de elbizonytalanodtam (trl-trl)! Kszi a megerstst!

Sok szeretettel: Rakonc
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 19. 09:35  
 
Depirl bvebben
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 19. 07:40  
 


Szia!

Ez a mdszer nagyon hasonlt az AK-ban hasznlt "Elme tkre" technikhoz, ahol a jelenlegi llapotot egy fekete kpkeretben jelentjk meg, majd eltoljuk a kpet s helybe, immron fehr keretben elkpzeljk a kvnt llapotot.

Egyre jobban, Forgszl
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 18. 23:18  
 

Ksznm a vlaszt, akkor ebben mg el kell mlyednem!

Egyre jobban!
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 18. 20:57  
 



Szia!

Ezt a dolgot a fejedben kell behelyettesteni, s vizualizlni. Elszr is meg kell figyelned, hogy mi vltja ki a nem kvnt viselkedsmdot:
Pl. ha emberekkel beszlek, nbizalomhinyom lesz. Ezt a nem kvnt kpet ugy kell elkpzelni, ahogy a sajt szemeddel ltod (vagyis asszociltan).
Ezt a kpet utna egy msodperc alatt elhalvnytod, s hagyod, hogy a jobb sarokbl eljv s fokozatosan vilgosod kp (a kvnt viselkedsforma kpe) elfedje. A kvnt kpet ugy kell elkpzelned, mintha kvlrl ltnd magadat (vagyis disszociltan). Mikor ez megvan, hirtelen kinyitod a szemed.

FONTOS! Sok embernl nem mxik a dolog ilyen sarokbl felnagyts kpcservel, k prbljk gy, hogy a nem kvnt kpet eltoljk j messze, mg a kvnt kpet hirtelen a messzesgbl eltrbe, premier plnba hozzk. Az asszoc-disszoc ltsmd ugyanugy van ennl is.
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 18. 10:52  
 

Szia Arjuna!

n megnztem a honlapot, tetszik, azonban mivel (mg) nem vagyok kpszerkeszt zseni, ezrt elmondand nekem, hogyan lehet a cigit (mert arrl mr leszoktam ) mssal behelyettesteni? Vagy valamit flrertettem? Kszi a vlaszodat!

Sok szeretettel: Rakonc
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 17. 20:32  
 


Minden nem kvnt emberi viselkedsmdot, s agyi "programot" tud helyettesteni egy kvnttal. Nekem nagyon bejtt!
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 17. 17:22  
 
Bocs, hogy szinte vgig bemsoltam. Meg akartam alaposan nyrblni, de vgl fontosnak reztem - legalbbis magamnak s a krnyezetemnek!!
Azt hiszem, hogy kinyomtatom a cikket s rgdok a sorain! Egyre jobban s jobban Zs
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 17. 17:20  
 
Itt olvastam a Bach terpia lnyegrl s fontossgrl!

http://www.fogyokuracentrum.hu/
?mod=Bach&view=501
Ebbl csemegzek:
Egszsg, betegsg, gygyuls - a Bach-virgterpia alapelvei



Emberkp

A Gygytsd tenmagad cm mben Edward Bach mindenekeltt ngy igazsg elfogadst tartotta fontosnak:

„Az els igazsg az, hogy az embernek Lelke van s ez igazi nmaga, hatalmas, isteni lny, minden dolgok teremtjnek gyermeke, amelynek a test - a Llek fldi temploma - csupn gyenge tkrkpe. Lelknk, a bennnk s krlttnk lak istensg, megszabja letnket, ahogyan neki tetszik; vezet, vdelmez s btort minket, amennyire engedjk, beren s j akaratan mindig arra trekszik, hogy jobbulsunkra vezessen bennnket. Magasabb rend nnk, mint a Mindenhat sziklja, legyzhetetlen s halhatatlan.

A msodik alapelv azt mondja ki, hogy mi, ahogyan e vilgon magunkat ismerjk, azrt vagyunk itt, hogy megszerezzk mindazt a blcsessget s tapasztalatot, amit az ember fldi tartzkodsa alatt csak megszerezhet, hogy kifejlesszk magunkban a hinyz ernyeket, s eltnjn bellnk minden, ami rossz s ellene van lnynk tkletesedsnek. A Llek tudja, hogy mely krnyezet s mely krlmnyek a leghasznosabbak a szmunkra, s ezrt olyan helyre llt minket az letben, amely a legjobban megfelel e clnak.

Harmadszor meg kell rtennk, hogy rvid utunk e fldn, amit letnek ismernk, csupn egy szempillants fejldsnk trtnetben, rvid, mint egy iskolai nap az egsz fejldsnkhz kpest. S jllehet pillanatnyilag csak ezt az egyetlen napot vagyunk kpesek ttekinteni, intucink azt sgja, hogy tulajdonkppeni kezdetnk vgtelenl tvol esik szletsnk pillanattl, s fejldsnk lezrulsa vgtelenl tvol van hallunktl. Lelknk, valdi nnk halhatatlan, s testnk csupn muland burok, mint egy l, amit meglnk, hogy megtegynk egy tszakaszt, vagy egy szerszm, amelyre valamilyen munka elvgzshez szksgnk van.

Ezutn kvetkezik a negyedik nagy alapelv: amg lelknk s szemlyisgnk harmniban van, addig rmben s bkben, boldogsgban s egszsgben lnk. Ha viszont szemlyisgnk - akr vilgi vgyak, akr msok befolysnak hatsra - letved a szmra kijellt svnyrl, konfliktus keletkezik. E konfliktus a betegsg s a boldogtalansg gykere. Teljesen mindegy, milyen feladatunk van a vilgon - cippucolk vagyunk vagy uralkodk, fldbirtokosok vagy napszmosok, gazdagok vagy szegnyek -, amg e feladatot lelknk parancsval sszhangban vgezzk, minden jl megy. Biztosak lehetnk benne, hogy mindaz, ami elnk kerl az letben, legyen magasztos vagy alacsony, a tovbblpsnkhz leginkbb szksges feladatokat s tapasztalatokat hozza meg szmunkra, s a lehet legjobb feltteleket teremti meg fejldsnkhz.

Az utols nagy alapelv minden dolgok Egysgnek felismerse: minden dolgok teremtje a szeretet, s minden, amit ismernk, vgtelen formagazdagsgban e szeretet megnyilvnulsa - legyen sz bolygrl vagy egy kavicsrl, csillagrl vagy harmatcsepprl, emberrl vagy az let legalacsonyabb rend formjrl. Meglthatjuk e nagyszer koncepci gyenge visszfnyt, ha teremtnket hatalmas, szeretetet s jtkonysgot sugrz napknt kpzeljk el" (Edward Bach: Gygytsd tenmagad, 1931.)

Edward Bach emberkpben egy fldi nt, ms nven szemlyisget, valamint egy ltala Lleknek nevezett magasabb nt klnbztet meg. Flrertsre adhat okot e tren, hogy mg Bach az ember legmagasabb rend, halhatatlan rszre a „Llek" kifejezst alkalmazta, addig ugyanezen fogalom megnevezsre az antropozfia a „Szellem" szt hasznlja.

Betegsg

Bach szerint a betegsg kt alaphibra vezethet vissza. Az egyik hiba, amikor a felsbb n s a szemlyisg kztt konfliktus keletkezik, s egyfajta szakads jn ltre, a msik pedig, amikor az ember msokkal helytelenl viselkedik s vt az Egysg ellen, amely szintn konfliktust okoz.

Ha az ember nem hallgat bels irnytsra, s lett nem az letfeladatnak szenteli, letr az trl, megbetegszik. Minduntalan elfelejti felsbb njnek ltt, sajt szellemi valsgt, semmit sem hajland elfogadni, csak amit rzkszerveivel szlelni kpes. Edward Bach szerint sem az igazi gygyuls, sem az eredeti ok nem szrmazhat a fizikai test szintjrl.

A betegsget nem megtorlsnak vagy csapsnak, hanem egyszer figyelmeztetsnek vehetjk, amely egyben lehetsget ad a mindenkori fejldsre is. A betegsg clja, hogy rbrjon minket hibs viselkedsnk feladsra, mivel ez a leghatsosabb mdszer a szemlyisgnk s lelknk kzti sszhang megteremtsre.

Mivel a betegsg a llek s a szemlyisg kztti konfliktus eredmnye, a gygyulsnak is mentlis s spiritulis erfesztsek rn kell megtrtnnie. Ha a gygyts pusztn a testre irnyul, meg lehet szntetni ugyan a tneteket, de a beteg elrejti ezzel panaszainak valdi okt, s tulajdonkppen htrltatja a gygyulst.

A betegsgek a lelki problmk klnbz megjelensei, de ugyanaz a problma klnbz embereknl ms-ms betegsget okozhat. Az igazi gygyuls a hibk felismersvel s az azokkal ellenttes ernyek fejlesztsvel rhet el.

.........
Ha valaki fel meri vllalni a felelssget sajt sorsrt, akkor a betegsg eslly vlik szmra, lehetsget nyjtva egy teljes, boldog, tevkeny lethez.

Minden hiba s minden egyes krkp a tkletessgbl hinyz elemekre vilgt r, s ezzel eslyt ad a fejldsre. Ez a gondolat megjelenik az si npeknl is, ahol gy tartottk, hogy a betegsggel a sors beleszl az ember letbe, lehetsget biztostva a vltozsra. A „primitv" npek leend smnjai egyenesen vgytak a beavatsi betegsgre, mert a hiteles gygyt, a „lelki vezet" valjban csak azokat a betegsgeket gygythatta meg, amelyeken maga is tesett mr.

Betegsget okoz hibk

Edward Bach szerint az ember alaphibi a bszkesg, a kegyetlensg, a gyllet, az nzs, a tudatlansg, a bizonytalansg s a mohsg, amelyek mindegyike az Egysg ellen irnyul. lltsa szerint minden ms testi-lelki baj ezekbl fakad.

A Bach-terpia gygytsi elkpzelse nem a negatv lelki hibk elfojtsn, hanem azok meghaladsn alapul. A virgesszencik egyfajta pozitv, konstruktv mintt knlnak a fennll problmk megoldsra.

A bszkesg nem ms, mint a gondolatok merevsge, arrogns viselkeds, ahol az ember nem ismeri fel sajt kicsinysgt, s a sikert sajt rdemnek, nem pedig a benne lv isteni mag ldsnak tekinti. Ez az ok olyan betegsgeket idz el, amelyekben a merevsg s a ridegsg lesz a meghatroz.

A gonoszsg az Egysg tagadst s hibs rtelmezst jelenti, mert mindazok a cselekedetek, amelyek msok ellen irnyulnak, ellenttben llnak az Egsszel.

A fjdalom a gonoszsg kvetkezmnye, amelynek rn tanulja meg az ember, hogy sem testileg, sem lelkileg ne okozzon fjdalmat msoknak.

A gyllet ellenttes a szeretettel, ellentmond az isteni tervnek. „A gyllet bntetse a magny, a heves indulati kitrsek, az idegi fradtsg s a hisztrikus llapotok."

Az nzs, az nszeretet ugyancsak vt az Egysg ellen, mert az emberekkel szembeni ktelessget tagadja. Befel fordul neurzisok, depresszi-szer betegsgek alakulhatnak ki, ha az ember sajt rdekeit elbbre helyezi msoknl.

A tudatlansg ms szavakkal a tanuls halogatsa, vonakods az Igazsg megismerstl. A blcsessg hinya a mindennapi letben panaszokat okozhat, az Igazsg megltsnak, valamint meghallsnak elmulasztsa ltsi s hallsi problmkat idzhet el az embernl.

A bizonytalansg akkor lp fel, ha az egyn vonakodik sajt felsbb nje parancsnak kvetstl.

A hatrozatlansg, a cltudatossg hinya mozgsi s koordincis rendellenessgekben nyilvnul meg.

A birtoklsi vgy a lelkek szabadsgnak s egyedisgnek tagadst jelenti. A hatalomvgy kvetkezmnye szmos olyan betegsg, ahol az ember sajt teste rabjv vlik s vgyait a betegsg fkezi.

Testnk betegsge teht nem ms, mint a llekben kialakult diszharmnia kvetkezmnye, a problma megjelense testi szinten. flelem s az unalom szerepe a betegsgek kialakulsban

A fent emltett alaphibkon kvl betegsget idzhet mg el tbbek kztt az unalom s a flelem is.

A betegsgek kialakulsnak nagy rsznl szerepet jtsz unalom Edward Bach szerint a materializmus szlemnye. Az anyagelv vilgnzet egyik legnagyobb tragdija az unatkozs, a bels boldogsg elvesztse, amely gyakran mr az ember letnek kezdeti szakaszban jelentkezik. A materializmus azt sugallja, hogy a problmkat a fldi rmkkel, szrakozssal lehet egyenslyban tartani. Bach gy vlte, hogy a szrakozs, a kikapcsolds s mg a felsznessg felhtlen pillanatai is szksges rszei a mindennapi letnek, ezrt helynvalak - persze csak akkor, ha az ember nem alkalmazza ezeket folytonosan a felmerl problmk enyhtsre.

A fldi rmk tlzott hajszolsa egy id utn nagyfok unalmat s kigettsget eredmnyez, amely ellen a krnyezetre irnyul aktv, l figyelem, az let lland kutatsa s a tanuls hasznlhat. A dolgok mgtt meghzd Igazsg keresse s felismerse rmmel tltheti el az embert, s ha kpes szeretettel, elmlylst ignyl rdekldssel fordulni a vilg fel, az unalom megsznik szmra, az egyszersg s a bels bke boldogsghoz, valdi egszsghez vezet el.

Bach a kvetkezkppen vlekedik a flelemrl, mint megbetegt hibaforrsrl:

„A valsgban a flelemnek nincs helye az emberisg termszetes birodalmban, mivel a bennnk lak isteni szikra, valdi nmagunk legyzhetetlen s halhatatlan. Isten gyermekeiknt nincs okunk flelemre - ha mindezt felismerjk" (Dr. Edward Bach: Gygytsd tenmagad, 1931)

„A materializmus korban a flelem termszetes mdon ppen olyan mrtkben n, amilyen mrtkben fldi vagyontrgyakhoz mrjk magunkat (akr testi dolgokhoz, akr kls birtokhoz), mivel ha ezek alkotjk vilgunkat, akkor flni fogunk attl, hogy elszalasztjuk megszerzsket, hiszen olyan mulandk, oly nehz megszerezni s lehetetlen egy rvid szempillantsnl tovbb birtokolni ket. Szksgszeren, tudatosan vagy tudattalanul, lland flelemben kell lnnk, mert legbell tudjuk, hogy rtktrgyainkat brmikor elveszthetjk, s legfeljebb letnk rvid ideje alatt lehetnek a birtokunkban.

A baktriumokrl s ms krokozkrl val tuds emberek ezreire van pusztt hatssal, mivel az e tuds ltal elidzett flelem rvn fogkonyabb vlnak a betegsgekre. ...........Ha harmnit teremtnk szemlyisgnkben, akkor nem kell jobban flnnk a betegsgtl, mint a villmcsapstl vagy egy meteor rnk zuhan darabjtl" (Dr. Edward Bach: Gygytsd tenmagad, 1931)

Siker s nmegvalsts

A materializmus vilgban az ember gyakran elfelejti a siker valdi termszett.
A flelem, az unalom, a korltozottsg nem ad lehetsget, hogy az ember sikeress vljon, hogy boldog, szabad letet ljen. Mit is rtnk igazi siker alatt?

A siker valjban az ember bels vgya, hogy kpessgeit s lehetsgeit a lehet legjobban kihasznlhassa.
Ha erre kpes, akkor az lete sikeres s teljes lesz, ha nem, akkor boldogtalan - brmennyire is prblja becsapni nmagt.

Az ember sokszor elfelejti, hogy a sikerhez nem kell intelligencia, sem j kapcsolat vagy mveltsg, de mg j megjelens sem; ami egyedl fontos, az a szemlyisg minl teljesebb nmegvalstsa.

Ha kihasznlja lehetsgeit, gy rezheti, minden nappal egyre kzelebb kerl a vele szletett adottsgok kiteljestshez, a boldogsghoz.

S hogy mirt van kevesebb sikeres ember s tbb sikertelen? Nos, mert sokak lett az automatizmusok uraljk - az ember nem veszi igazn szre, merre halad, mit tesz, vagy milyen lehetsgei addnak. A mindennapi let rutinjban elveszve ritkn tudatosul benne, hogy lete irnytst sajt kezbe is vehetn, s sokszor fel sem ismeri veleszletett csodlatos kpessgeit.

Olyan ez, mintha valaki megszletsekor kapna egy kincsesldt telis-tele kincsekkel, de a zr kdjt s a hasznlati tmutatt nem talln. Megvan ugyan nagy rtk ldja, de nem tudja pontosan, mit is tartalmaz.

A sikertelen emberek kzl a legtbb gy jr: nem kpes a zrba ill kulcsot megtallni. Pedig az let kiteljesedshez vezet t nem ms, mint a zr kinyitsa s a lda mlyn - a llekben - rejl rtkek minl teljesebb (fel)hasznlsa.

Kizrlag ennek a tudatostsa s a tretlen kitarts rvn rhet el az htott siker. A helyes clok rtelmezse, valamint a feladatok megrtse nagyobb erfesztsre serkent, a nagyobb erkifejts pedig mg ltvnyosabb eredmnnyel jr.

A teljes nmegvalsts teht csak magas fok nismeret, stabil rzelmi kapcsolatok, mlt clok s idek kvetse rvn valsulhat meg, amely j egszsget, nagy energit s lelki nyugalmat biztost.

„Az egszsg teht nem ms, mint a valdi tudsa annak, hogy kik is vagyunk valjban: tkletesek vagyunk, a teremt gyermekei" (Edward Bach)

Mlt clok

A mlt clok s idelok az egyn letnek rtelmet adnak, s ez az rtelemmel teli let teremt biztonsgot, szilrd talajt szmra. Ha cljai sszhangban vannak bels rtkeivel, ha azt teszi, amit tennie kell s amit fontosnak tart, akkor j ton jr, s nem trtheti el senki s semmi.

Van olyan ember, aki nem rendelkezik bels kvethet clokkal, mivel mg nem fedezte fel nmagban sajt rtkeit. Gyakran azt teszi, amire msok krik vagy utastjk, nincs meg benne a sajt sorsa formlshoz szksges er, csak sodrdik.

Ez a nagy problma boldogtalansghoz s betegsghez vezet.
Sok ember, aki nem tallja a kulcsot a zrhoz, kpessgeihez mrten nagyon alacsony szinten foglalkozik az nmegvalstssal. Ilyen tren az ember „alulfoglalkoztatott" unatkozik, nem rdekldik semmi irnt, nincsenek cljai, keveset mozog, kpessgeit nem teljesti ki s valjban teljesen mst csinlna, mint amit az adott pillanatban ppen tesz.

A meglhets anyagi terhre hivatkozva nem vllalja lelke parancsnak kvetst, s nem azt a munkt, hivatst vlasztja, amelyhez oly nagy kedvet rezne.

Az letcl megtallsra val bels ksztetst gyakran annyira elfojtja, hogy az egynnek mr fogalma sincs, milyen hivats lenne szmra a legmegfelelbb, mihez is van tehetsge, azonban azt hatrozottan tudja: a mostani munkt mr nem kpes tovbb vgezni.

Dr. Bach gy r errl az llapotrl:

„Hivatsunk, ha valban megtalltuk, olyannyira hozznk tartozik s hozznk illik, hogy megerltets nlkl, knnyen, lvezettel vgezhetjk, sose fradunk bele, mintha csak a hobbink lenne. Kifejezsre juttatja valdi nnket, a bennnk szunnyad tehetsget s sokfle kpessget, melyek megnyilatkozsra vrnak. E munkban boldogok vagyunk s otthon rezzk magunkat; s csak ha boldogok vagyunk (ha lelknk parancsainak engedelmeskednk), akkor vgezzk munknkat a legjobb kpessgeink szerint. Lehet, hogy mr megtalltuk a szmunkra megfelel munkt - milyen rmteli is gy az let!"

Az embernek csak el kell hinnie, hogy azz vlhat, amiv akar, hiszen amiben kpes hinni, azt meg is valsthatja.
Aki viszont nem veszi kzbe a sorst, az gy rezheti, hogy a rajta kvl ll esemnyek befolysoljk lett, s pusztn a vletlenen, a szerencsn mlik dolgainak alakulsa. Irnyts nlkl sodrdik, mint a kormnyos nlkli haj.

Az ers nkontrollal (irnytsi kpessggel) rendelkez szemly sikeres, elgedettebb, nllbb s sokkal boldogabb, mint sodrd, a vak vletlenben bz trsai. Ezrt a bels irnyts megerstse az let minden terletn nagyon fontos, de rendkvl lnyeges a kiteljesedst segt rejtett kpessgek felismerse, fejlesztse is. Az embernek kezbe kell vennie sorst, s sodrds helyett nmagnak kell irnytania lett.

Mindenki olyan mrtkben rzi jl magt, amilyen mrtkben kpes sajt sorsa kzbevtelre, lete irnytsra. Az igazi siker s boldogsg az, ha az egyn nnn elhatrozsa szerint szabadon lhet anlkl, hogy msok mondank meg neki, mit tegyen.

Felelssg, mint a boldogsg kulcsa

Abraham Maslow (1908-1970) pszicholgus a boldognak tartott emberek viselkedst s szemlyisgt vizsglva rjtt arra, hogy ezek az emberek az elttk ll problmtl fggetlenl elgedettek. Az ilyen ember legfontosabb tulajdonsga, hogy tudja, az letrt sajt maga felels. Az „itt s most"-ban l, csak arra koncentrl, nem mereng sem a mlton, sem a jvn. Megbirkzik a valsgos lethelyzetekkel s elviseli a bizonytalansgot is. Elfogadbb sajt magval s msokkal szemben, nem akar ms embereket talaktani. Az ilyen embertpus inkbb a jelen problmra koncentrl, mint nmagra. A megoldand feladatot ltja, nem pedig az esedkes negatv lehetsgeket.

Az ember lete kezdetn mg nem rendelkezik felelssgtudattal, azonban egy id utn, a felntt vls fel kzeledve felelssge egyre jobban nvekszik, s optimlis esetben a felntt vls pillanatban ri el a maximumot. A nevels s a kros szli magatarts persze kitolhatja a felntt vls idpontjt.

A szabadsg jelentsge

Bach szerint a vilgban lv problmk s a betegsgek kialakulsa kt alapvet hibra vezethet vissza: az egyik, ha az ember sajt akaratt mindenron msokra erlteti, mg a msik, ha valaki tlsgosan alveti magt msoknak.
„A szabadsg megtanulsa az let taln legnagyobb feladata. Szabadd vlni lethelyzetektl, a krnyezettl, ms emberektl, s legfkppen nmagunktl; hiszen amg mi magunk nem vagyunk szabadok, addig kptelenek vagyunk a valdi nzetlensgre s embertrsaink szolglatra."

A szabadsg radsul nlklzhetetlen felttele a boldogsgnak is.
A felelssg s az irnyts, valamint a szabadsg mrtke kztt kzvetlen sszefggs fedezhet fel. Az olyan pozitv rzelmek, mint az letrm, a szeretet, a lelkeseds, a gazdagsg nagyban fgg a felelssg vllalsa, a szabadsg s a bels irnyts mrtktl.

A feleltlen magatarts az irnyts hinyt hozza az ember letbe, amely a szemlyisg felborulshoz, sztesshez, a szabadsg hinyhoz vezet. Ezek aztn elvezetnek a negatv rzelmekhez, a boldogtalansghoz.

„Tetteinkrt, gondolatainkrt egyedl Istennek tartozunk felelssggel. Abban a pillanatban, amikor magunk krl mindenkinek megadjuk a teljes szabadsgot, amikor mr nincs bennnk vgy msok megktsre s korltozsra, amikor mr senkitl sem vrunk semmit, amikor csak egyetlen gondolatunk adni s sohasem elvenni; abban a pillanatban a vilgon mindentl szabadd vlunk, egyedl a Magasabb valnk kszsges szolglatnak lve."

A jv gygymdja

Bach szerint a jvben nagyon fontos lesz az letrl s annak feladatrl alkotott kp tformlsa a gygyts szempontjbl is. Az orvos ezzel az j kppel sszhangban dolgozva segtheti a betegeket letk leckjnek minl magasabb szint elsajttshoz.

„A jv gygymdja lnyegben ngy dolgot kzvett majd a beteg szmra. Elszr bkt, msodszor remnyt, harmadszor rmt, negyedszer pedig hitet.

A krnyezet a legkisebb rszletig e cl szem eltt tartsval lesz kialaktva. A beteget az egszsg s a vilgossg atmoszfrja veszi majd krl, ami serkenti gygyulst. Diagnosztizljk s megmutatjk a pciens hibit is, s segtsget nyjtanak, btortst adnak a kijavtsukhoz."

„A jv orvosnak, aki ismeri majd az emberi termszet trvnyeit, kt nagy feladata lesz. Az egyik a beteg nismeretnek segtse, a legyzend hibkkal, az alapvet hinyossgokkal ellenttes erny fejlesztse. A msik, hogy olyan gygyszert adjon, amely ersti a testet, megnyugtatja a lelket, s az egsz szemlyisgnek bkt s harmnit hoz."
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 17. 14:54  
 
A kaka a sok falvonoiddal s endorfin felszabadt hatsval az igazi hangulatjavt tel, s rmforrs
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 17. 10:35  
 
Hangulatjavt telek
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 16. 12:43  
 


Igazn nincs mit! rlk, hogy segthettem!
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 16. 12:31  
 


Cuppans Forgszl!


Kszi a cikket, tudtam, h j 5let lesz.

Cupp
vlasz erre a hozzszlsra


all messages
2009. 03. 16. 12:20  
 


Kedves Cupp!

Kr, hogy a doktorn nem adott neked kielgt vlaszt a gygyszer mkdsvel kapcsolatban. A neten, talltam egy emberi nyelven rt cikket a tmban, ahol igen rszletesen trgyalja a szerz, hogy pontosan mi is trtnik az agyban, illetve mit csinl a gygyszer. Sz van az enzimekrl, MAO gtlrl, mellkhatsokrl stb.

A cikket Dr. Demeter Irma rta.

Egyre jobban, Forgszl
vlasz erre a hozzszlsra
<<  vissza1  2  3  ...  15  16  17  18  19  20  21  22  ...elre  >>
<< Frumok  << Tmk j hozzszls bersa
j hozzszls

Ösztönző sikerek
Belps
Belpnv
Jelsz
Emlkezz rm
Regisztrci
Info box
216 eset van az adatbzisban
 
Jelenleg veled egytt
1 ltogat ltogatja az oldalt.
 
Keres


Utols 20 bers
lemontree
jan. 23-n 18:35
zso57
jan. 22-n 23:06
lemontree
jan. 22-n 15:37
Klarica
jan. 22-n 10:10
Mala
jan. 21-n 10:57
zso57
jan. 21-n 05:14
zso57
jan. 21-n 05:10
zso57
jan. 20-n 09:05
csipetke
jan. 19-n 17:08
lemontree
jan. 19-n 09:58
Klarica
jan. 19-n 04:39
Klarica
jan. 19-n 04:34
lemontree
jan. 18-n 17:10
zso57
jan. 18-n 11:13
trixi2
jan. 18-n 09:42
csipetke
jan. 18-n 09:25
zso57
jan. 18-n 00:03
Olga75
jan. 17-n 22:53
Mokka
jan. 17-n 21:53
lemontree
jan. 17-n 17:15
Partnereink
Alaptotta: toro  |  zemelteti: dyfon  |  Vsrlsi felttelek  |  Felhasznlsi felttelek  |  Hinpnzis, nhipnzis
Copyright: © 2002-2016.
Webhosting:Webtr